Pa naj bo še tako samoumevno, je še vseeno pomembno da se zavedaš in veš kdo so tvoji idealni kupci oziroma uporabniki. Vedno moraš vedet komu prodajaš, saj si moraš dovoli da to osebo tudi bolje spoznaš. Zato je pomembno da se zavedaš kateri starostni skupini spadajo tvoji potencialni kupci, katerega spola so, kakšna so njihova zanimanja, kakšne so njihove težave in kakšne so njihove vrednote.
Dobro je da si naredimo 4 podrobne persone, ki si jih predstavljamo in zelo dobro definiramo, saj bomo takšni osebi lažje prodali svoje storitve oziroma izdelek. Saj bolj kot imaš definirane persone lažje ustvariš sporočila za njih. Zato je tudi bolje da se pri prodaji bolj osredotočimo na same koristi in ne le na funkcionalnosti. To je zelo dober marketing nasvet. Zato je tudi dobro da čez nagovarjamo splošno javnost, da morda uporabimo jezik ki ga splošna javnost tudi razume. Ne glede na to ali gre tukaj za žargon ali nišno publiko, je komunikacija kot oseba bolj topla človeška in pristna. Tako je tudi dobro vedno testirati različne kanale in ne vedno vse naenkrat, če je tako pridemo do boljših rezultatov in analize. Prav tako tudi na takšen način ugotovimo kje se naša publika največ zadržuje, zato lahko tam izkoristimo več naše energije. Zato je tudi pomembno da ima vsaka objava ali oglas kakšen cilj, kakšen klik oziroma nakup. Je pa tudi res da je potrpežljivost ravno tako dober marketing nasvet, saj sam marketing ni Hitra zmaga ampak tek na dolge proge, za kar pa je lahko grajenje blagovne znamke zelo časovna zahtevna, saj je grajenje zaupanja dolgoročni proces.
Vedno pa se odraža tudi kakovost vsebine, vsaj če je ta dobra prinaša tudi dolgoročne rezultate. Prav tako pa je tudi pomembno da gledamo vase in se ne primerjamo z drugimi, saj vsako podjetje deluje drugače in ima drugačno ciljno publiko.